wtorek, 20 października 2009
Interaktywne kampanie

 

Dawid Trzeciak Visual Communications guerrilla-marketing.pl

W październikowym numerze Visual Communications ukazały się moje dwa artykuły: "Interaktywne kampanie" oraz "Guerrilla czy Event?".

czwartek, 15 października 2009
Marketing partyzancki w czasach kryzysu

ProKreacja Dawid Trzeciak marketing partyznacki guerrilla marketing viral buzz word of mouth wom womma szeptany wirusowy ambient

We październikowym wydaniu magazynu Pro-Kreacja ukazał się mój artykuł na temat wykorzystania marketingu partyzanckiego w czasach kryzysu. Zachęcam do lektury :-)

wtorek, 06 października 2009
Bezcenne wyznanie marki

Dawid Trzeciak guerrilla-marketing.pl guerrilla buzz word of mouth viral ambient

We wrześniowym OOH magazine ukazał się mój artykuł "Bezcenne wyznanie marki"

czwartek, 17 września 2009
Zawirusowane social media

 

Internetbeta 2009 Dawid Trzeciak Social media guerrilla marketing viral buzz ambient media

W przyszłym tygodniu będę miał przyjemność wystąpić na konferencji Internetbeta 2009. Moja prezentacja odbędzie się w piątek 25 września o godzinie 10.

Tytuł prezentacji to "Zawirusowane social media". Będzie ciekawie i niestandardowo :-)

Jeśli ktoś będzie na konferencji to zapraszam. Postaram się opowiedzieć jak najciekawiej.

Po konferencji oczywiście prezentacja zostanie udostępniona na blogu :-)

poniedziałek, 07 września 2009
Crossmediowy Batman

Crossmediowy Batman guerrilla marketing cross media ambient media viral buzz word of mouth wom womma street

We wrześniowym numerze Marketingu w Praktyce ukazał się mój artykuł, w którym poruszam kwestię crossmedia. Artykuł można przeczytać tutaj:

Zobacz także:
Narastające emocje
 
1 , 2 , 3
dodajdo dodajdo.com