piątek, 19 marca 2010
OK GO domino

Pamiętacie Panów, którzy w rytm muzyki biegali na bieżni? 3 lata temu stali się gwiazdami internetu. Jeśli nie wiecie ów Panowie tworzą zespół muzyczny OK GO.

Zespół OK GO dawny sukces postanowił wykorzystać raz jeszcze. Dla utworu “This Too Shall Pass" z ich najnowszego albumu "Of the Blue Colour of the Sky" został stworzony alternatywny teledysk, który jak można się domyślać również stał się megahitem osiągając ponad 8,5mln obejrzeń na samym Youtube w ciągu 3 tygodni. Na teledysku możemy zobaczyć niezwykłe domino w rytm najnowszego teledysku.


Cała idea była inspirowana tzw maszyną Rube Goldberg, który w latach 30 XX wieku stworzył pierwsze takie niesamowite domino. Ten motyw został wcześniej wykorzystany w obsypanym nagrodami spocie Hondy, w którym części z samochodu Hondy stworzyły niesamowite widowisko.

Miłego oglądania :-)

środa, 17 marca 2010
Interaktywny wideo wyścig

O YouTube Adnotacje (Annotations) pisałem juz wielokrotnie. Pierwszą taką akcją było Follow Your Instict Samsunga, która po dziś dzień jest przez wielu wspominana. Jest to świetne narzędzie do angażowania konsumentów. Powoduje, że każdy może wziąć udział w spersonalizowanej produkcji filmowej i zdecydować, jak potoczy się akcja.


Mattel prezentuje nam pierwszą tego typu produkcję w tym roku. Hot Wheels Custom Motors Cup Challenge pozwala nam ścigać się samchodami Hot Wheels i w zależności od warunków wyścigu odpowiednio modyfikować swój samochód. Mamy do wyboru wiele opcji, więc ściganie się jest bardzo przyjemne.


Jest to doskonały przykład angażowania fanów marki. Takie doświadcznie z produktem powoduje, że na długo pozostaje on w świadomości.

poniedziałek, 04 stycznia 2010
Szybki i słodki

W kampanii o nazwie Sugar Streak, kanadyjska firma Koodo Mobile zaprasza potencjalnych klientów na wyczerpujące polowanie na mitycznego Gingerbread Man.

Głównym bohaterem opowieści jest Piernik, który na nasz widok ucieka i nie chce się zatrzymać. Gracze muszą go za wszelką cenę złapać. Opowieść wykorzystuje mechanizmy Youtube, dzięki czemu historia jest ciekawa i dynamiczna. Internauci mogą kreować wybór, co chcą zrobić, gdzie pójść.

Ta kampania jest doskonałym przykładem pełnego wykorzystywania potencjału drzemiącego w Youtube. Powoduje to, że historia angażuje widzów i nie jest tylko jednostronym przekazem. Widzowie dostają w pewnym sensie możliwość wpływania na losy głównego bohatera, co uatrakcyjnia przekaz. A to oczywiście może spowdować, że na dłużej zostanie w świadomosci konsumentów.

Aby złapać "piernika" będziemy potrzebowali chwilę, ale będzie to przyjemny czas. Wielowątkowa historia może zaintersować.

Więc spróbujcie i dokonajcie właściwego wyboru. a później zajrzyjcie na koodomobile.com

niedziela, 03 stycznia 2010
TOP 10 Viral

Są wirusy, które trudno wymazać w pamięci. Wciąż krążą w sieci i co jakiś czas dopadają kogoś, zostając na dłużej. Poniżej Top 10 wszechczasów filmów wirusowych. Można tam znaleźć wiele inspiracji i radości. Miłego oglądania.

1. Nike Touch of Gold - 2006

2. John West Salmon Bear Leo Burnett 2000

3. Honda Cog Wieden + Kennedy 2003

4. Budweiser Whassup DDB Chicago 2000

5. Ecko Still Free Droga5 2006

6. Quicksilver Dynamite surfing Saatchi and Saatchi Denmark 2007

7. Agent Provocateur Kylie CDP-Travissully 2001

8. Dove Evolution Ogilvy & Mather Toronto 2006

9. Carlton Draught Big ad George Patterson and Partners 2005

10. Berlitz German coastguard B_T_S United 2006

źródło BrandRepublic.com

czwartek, 26 listopada 2009
WII ja chce takiego psa

Nintendo producent konsoli do gier WII zasłyną już bardzo udanymi działaniami marketingowymi. Nie dość, że były bardzo ciekawe i interesujące, to w dodatku idealnie prezentowały możliwości konsoli do gier WII. WII

WII w swoich produkcjach zawsze stara się przedstawiać pozytywne doświadczenia jakie dostarcza konsola Nintentendo. Zresztą i tym razem jest podobnie. Tym razem konsolę WII testuje pies skeatboardowiec i o dziwo bardzo dobrze sobie radzi. Zresztą zobaczcie sami.

Jak widzę takie wirusy, to aż chce mi się je oglądać.

 
1 , 2 , 3 , 4 , 5 ... 25
dodajdo dodajdo.com