Blog > Komentarze do wpisu
Interaktywny wideo wyścig

O YouTube Adnotacje (Annotations) pisałem juz wielokrotnie. Pierwszą taką akcją było Follow Your Instict Samsunga, która po dziś dzień jest przez wielu wspominana. Jest to świetne narzędzie do angażowania konsumentów. Powoduje, że każdy może wziąć udział w spersonalizowanej produkcji filmowej i zdecydować, jak potoczy się akcja.


Mattel prezentuje nam pierwszą tego typu produkcję w tym roku. Hot Wheels Custom Motors Cup Challenge pozwala nam ścigać się samchodami Hot Wheels i w zależności od warunków wyścigu odpowiednio modyfikować swój samochód. Mamy do wyboru wiele opcji, więc ściganie się jest bardzo przyjemne.


Jest to doskonały przykład angażowania fanów marki. Takie doświadcznie z produktem powoduje, że na długo pozostaje on w świadomości.

środa, 17 marca 2010, mark.brando

Polecane wpisy

  • OK GO domino

    Pamiętacie Panów, którzy w rytm muzyki biegali na bieżni ? 3 lata temu stali się gwiazdami internetu. Jeśli nie wiecie ów Panowie tworzą zespół muzyczny OK GO.

  • Szybki i słodki

    W kampanii o nazwie Sugar Streak, kanadyjska firma Koodo Mobile zaprasza potencjalnych klientów na wyczerpujące polowanie na mitycznego Gingerbread Man. Głównym

  • TOP 10 Viral

    Są wirusy, które trudno wymazać w pamięci. Wciąż krążą w sieci i co jakiś czas dopadają kogoś, zostając na dłużej. Poniżej Top 10 wszechczasów filmów wirusowych

TrackBack
TrackBack URL wpisu:
dodajdo dodajdo.com