Blog > Komentarze do wpisu
Trendy w Social Media w 2010

Powyższy raport jest optymistyczny w stosunku do social media. Wynika z niego, że w 2010 r. przedsiębiorstwa poważnie planują zainwestować w social media. Według BizReport w 2010 r. social media będą priorytetem dla marketingowców: ponad połowa respondentów (56,3%) poważnie planuje włączyć działania w social media, jako istotny element marketing mix.

Co było już ważne dla marek w 2009 roku staje się elementem decydującym w 2010 roku tj: słuchanie i udział w internetowych rozmowach, ponieważ mają one niezwykle istotny wpływ na opinię publiczną oraz produkty i usługi oferowane przez firmy. Tym bardziej teraz, kiedy Google i Microsoft włączają się w wyszukiwanie w czasie rzeczywistym - algorytmy wyszukiwania Google i Microsoft będą ewoluowały w kierunku social media.

Zresztą najlepszym tego przykładem jest Pepsi, która po 23 latach zwiększania wydatków znacząco obcięła swój budżet na doroczny Super Bowl - największe wydarzenie w Stanach Zjednoczonych. A wszystko to, aby inwestować w social media w 2010 r. Co oznacza, że social media zyskują co raz większe znaczenie i uznanie wśród marketingowców. Rok 2010 będzie rokiem social media.

czwartek, 07 stycznia 2010, mark.brando

Polecane wpisy

  • Historia Facebooka

    Nie ulega wątpliwości, że Facebook przeżywa w chwili obecnej swój rozkwit nie tylko na świecie, ale również w Polsce. O Facebooku rozmawia się przy śniadaniu, o

  • Czyli jak się ma internet? BdB :-)

    Z pewnością znacie filmy Did you know 4.0 i Social Media Revolution . Można było tam zobaczyć, jaką siłą charakteryzują się social media i jak potężnym medium

  • Social (media) Commerce

    W poprzednim poście przedstawiłem film , który w prosty sposób wyjaśnia benefity social media. Dziś krok następny. Otóż rok 2010 będzie początkiem nowego trendu

TrackBack
TrackBack URL wpisu:
Komentarze
Gość: BartekeS, *.as.kn.pl
2010/01/29 13:48:21
Trend ten jest już widoczny także w Polsce. Coraz więcej firm robi pierwsze kroki w stronę swiata web 2.0 lub już tam jest. Dotyczy to nie tylko globalnych graczy, którzy mają inną "kulturę marketingową" zle też zupełnie lokalnych firm.
Co do skutków eksplozji popularności SM , to myślę, że w niedalekiej przyszłości Web 2.0 nadepnie na odcisk tradycyjnym portalom w podobny sposób jak te ostatnie nadepnęły prasie drukowanej.
-
Gość: BartekeS, *.as.kn.pl
2010/01/29 17:19:52
miało być "[...] Ale też...[...]" :) za literówki przepraszam
dodajdo dodajdo.com