Blog > Komentarze do wpisu
Szybki i słodki

W kampanii o nazwie Sugar Streak, kanadyjska firma Koodo Mobile zaprasza potencjalnych klientów na wyczerpujące polowanie na mitycznego Gingerbread Man.

Głównym bohaterem opowieści jest Piernik, który na nasz widok ucieka i nie chce się zatrzymać. Gracze muszą go za wszelką cenę złapać. Opowieść wykorzystuje mechanizmy Youtube, dzięki czemu historia jest ciekawa i dynamiczna. Internauci mogą kreować wybór, co chcą zrobić, gdzie pójść.

Ta kampania jest doskonałym przykładem pełnego wykorzystywania potencjału drzemiącego w Youtube. Powoduje to, że historia angażuje widzów i nie jest tylko jednostronym przekazem. Widzowie dostają w pewnym sensie możliwość wpływania na losy głównego bohatera, co uatrakcyjnia przekaz. A to oczywiście może spowdować, że na dłużej zostanie w świadomosci konsumentów.

Aby złapać "piernika" będziemy potrzebowali chwilę, ale będzie to przyjemny czas. Wielowątkowa historia może zaintersować.

Więc spróbujcie i dokonajcie właściwego wyboru. a później zajrzyjcie na koodomobile.com

poniedziałek, 04 stycznia 2010, mark.brando

Polecane wpisy

  • OK GO domino

    Pamiętacie Panów, którzy w rytm muzyki biegali na bieżni ? 3 lata temu stali się gwiazdami internetu. Jeśli nie wiecie ów Panowie tworzą zespół muzyczny OK GO.

  • Interaktywny wideo wyścig

    O YouTube Adnotacje (Annotations) pisałem juz wielokrotnie. Pierwszą taką akcją było Follow Your Instict Samsunga, która po dziś dzień jest przez wielu wspom

  • WII ja chce takiego psa

    Nintendo producent konsoli do gier WII zasłyną już bardzo udanymi działaniami marketingowymi. Nie dość, że były bardzo ciekawe i interesujące, to w dodatku idea

TrackBack
TrackBack URL wpisu:
Komentarze
szymon-fotograf
2010/01/05 10:48:53
piękna sprawa :)
-
erbe82
2010/01/05 19:19:56
Genialne! W końcu złapałem drania :)
-
mark.brando
2010/01/07 12:13:34
Mnie też się podoba. Takie produkcje chyba częściej będą gościć na youtube.
dodajdo dodajdo.com