Blog > Komentarze do wpisu
Smutny to nie zaangażowany?

W ostatnim czasie co raz częściej mówi się o social media, jako kanale komunikacji budującym prawdziwe zaangażowanie wśród konsumentów. Zresztą po ostatniej konferencji Facebook NOW na czoło najbardziej interaktywnego serwisu społecznościowego wysuwa się Facebook.

Przykładem budowania zaangażowania konsumentów w social media w serwisie Facebook jest aplikacja McCann Ericsson Izrael "Your Sad Friend". Dzięki ciekawemu pomysłowi można było znaleźć smutnego, przygnębionego czy znudzonego przyjaciela. Nawet jeśli ktoś okazał się najsmutniejszym znajomym otrzymywał nagrodę na pocieszenie.

Dzięki dobrej zabawie z aplikacji skorzystało wielu użytkowników Facebooka. Celem aplikacji było tak naprawdę informowanie o nowych produktach Yellow Fun To Go.

czwartek, 14 stycznia 2010, mark.brando

Polecane wpisy

TrackBack
TrackBack URL wpisu:
dodajdo dodajdo.com