Blog > Komentarze do wpisu
Narastające emocje

Od pewnego czasu można zauważyć, że marketerzy dostrzegają potrzebę wielokanałowej komunikacji marketingowej i łączenia Internetu ze światem offline. Odkrycie to nie jest nowe, ale widać, że trend się zmienia. Dzięki wykorzystnaiu różnorodnych uzupełniających się kanałów komunikacji można osiągnąć efekt synergi, a przeprowadzona kampania okaże się sukcesem. Zintegrowana komunikacja pozwala nie tylko na precyzyjne dotarcie do odpowiedniej grupy docelowej, ale również do innych grup konsumentów równie zainteresowanych. W efekcie proawdzi to wzrostu efektywności całej kampanii i długofalowego wzrostu świadomości o marce, usłudze, wydarzeniu. Dzisiaj media tradycyjne są tylko dodatkiem wzmacniajacym przekaz. Głównym medium staje się Internet, który można powiedzieć jest centrum komunikacyjnym.


Chciałem wam dzisiaj zaprezentować dwa case study, które zostały obsypane nagrodami na tegorocznym festiwalu reklamy w Cannes. Pierwszy to case "The Best Job in the World", o którym słyszał praktycznie każdy. Można powiedzieć, że środki jakie zostały włożone w kampanię, a efekt jaki osięgnięto jest niewspółmierny. O tej pracy przez pół roku mówiły wszystkie najważniejsze media na świecie. W moim przekonaniu case , który nie dość, że będzie inspiracją to na jego bazie powstaną zapewne inne rewelacyjne kampanie.

Drugi case "Why So Serious?" myślę, że w naszym kraju nie jest dość znany, ale powinnien. To jest przykład niezwykle emocjonalnej, a zarazem fenomenalnej kampanii. Kampanii, która budowała napięcie przez długi czas, a w momencie kulminacji osiągnęła 10mln wyznawców. Ten case przedstawia, w jaki sposób rosło zainteresowanie filmem "The Dark Night", po prostu fenomenalnie. Więcej nie powiem, to trzeba po prostu zobaczyć.

ps. Witam po przerwie. Już niedługo będzie nowa odsłona bloga, zatem zachęcam do śledzenia mojej aktywności.

czwartek, 02 lipca 2009, mark.brando

TrackBack
TrackBack URL wpisu:
dodajdo dodajdo.com