Blog > Komentarze do wpisu
Kononowicz kontratakuje! Czyli jak to się robi w Internecie!

Kto nie pamięta Adama Słodowego i jego programów o majsterkowaniu oraz książek. Nie pochwalę się jak powiem, że też taką miałem. Ci którzy nie pamiętają niech zajrzą do Wikipedii, ale „Pomysłowego Dobromira” to chyba wszyscy pamiętają. Ale miało być o Internecie. Otóż agencja interaktywna K2 , wypuściła serię filmików wirusowych, które miały na celu wyedukować przyszłych klientów pod kątem budowy strony internetowej wraz z instrukcją do własnego montażu. Oczywiście w roli głównej wystąpił Adam Słodowy , słynny majsterkowicz -> potrafiący zrobić wszystko z niczego, niczym McGywer. Osobiście mogę powiedzieć, że bardzo spodobał mi się sposób kreacji i pokazania umiejętności agencji. Na co dzień zespół agencji interaktywnej nie jest widoczny, zauważalny staje się tylko efekt końcowy, czyli strona internetowa lub jakaś inna forma przekazu cyfrowego. K2 Internet postanowiło to zmienić i się pokazać z innej strony. Od drugiej strony mało kto mógł zobaczyć jak pracuje agencja i jak rodzą się doskonałe pomysły, które później są przenoszone na ekran monitora. K2 pokazuje nam, że potrafi wszystko, a największą jej specjalnością jest „baner”, rzecz święta i nie zatapialna! jak zresztą można, od nie wiem jak dawna, zobaczyć na stronie agencji(rybka pływa i zawija tym ogonkiem). Zobaczcie i oceńcie sami, wg mnie seria przednia. A tak nawiasem mówiąc polecam zajrzeć później na specjalną wersję strony o e-marketingu , jak chwilę poczekacie to będą dodatkowe atrakcje (wypatrujcie kubka z kawą, lub dziwnych zachowań rybki, generalnie klikajcie w coś co wyskoczy lub dziwnie będzie się zachowywać z prawej strony).

PS. Ciekaw jestem kto był pierwszy z pięknym sweterkiem, K2 czy Kononowicz??

      
      
      
      
      
      
 
czwartek, 15 lutego 2007, mark.brando

Polecane wpisy

  • OK GO domino

    Pamiętacie Panów, którzy w rytm muzyki biegali na bieżni ? 3 lata temu stali się gwiazdami internetu. Jeśli nie wiecie ów Panowie tworzą zespół muzyczny OK GO.

  • Interaktywny wideo wyścig

    O YouTube Adnotacje (Annotations) pisałem juz wielokrotnie. Pierwszą taką akcją było Follow Your Instict Samsunga, która po dziś dzień jest przez wielu wspom

  • Szybki i słodki

    W kampanii o nazwie Sugar Streak, kanadyjska firma Koodo Mobile zaprasza potencjalnych klientów na wyczerpujące polowanie na mitycznego Gingerbread Man. Głównym

TrackBack
TrackBack URL wpisu:
dodajdo dodajdo.com